Przygoda dopiero się zaczyna
Pamiętasz film, który przeniósł Cię w świat pełen wrażeń? Podczas AlphaCamp’ów spróbujemy wcielić się w rolę producentów filmowych – tak jak wytwórnia filmowa zajmuje się produkcją filmów, tak my zajmiemy się produkcją… przygód.
Uczestnicy obozu będą tworzyli drużyny – każda z nich otrzyma nazwę, oraz szczególną cechę, która będzie wyróżniać ją na tle pozostałych grup. Nazwy drużyn będą nawiązywały do najlepszych filmowych ekranizacji. Uczestnicy przyjmą pseudonimy artystyczne, które będą wykorzystywać w swoich drużynach.
Ramowy plan dnia | |
---|---|
07:45 | Pobudka kadry |
08:00 | Pobudka uczestników |
08:00 – 09:00 | Toaleta poranna i porządki |
09:00 – 10:00 | Śniadanie |
10:00 – 13:00 | Blok zajęć I |
13:00 – 14:00 | Nagrywki |
14:00 – 15:00 | Obiad |
15:00 – 16:00 | Sjesta |
16:00 – 18:00 | Blok zajęć II |
18:00 – 18:30 | Turniej drużyn |
18:30 – 19:00 | Przygotowanie do kolacji |
19:00 – 20:00 | Kolacja |
20:00 – 21:15 | Blok zajęć III |
21:15 – 21:30 | Podsumowanie dnia |
21:30 – 22:00 | Toaleta wieczorna |
22:00 – 08:00 | Cisza nocna |
Dzień 01
Przygodę czas zacząć
Przyjazd i zakwaterowanie. Podział uczestników na miejsca noclegowe.
PODPISANIE KONTRAKTU Z WYTWÓRNIĄ
Gra, podczas której uczestnicy poznają regulaminy i zasady panujące na obozie.
ZABAWA NA CAŁEGO
Gry i zabawy integracyjne przy ognisku. Wprowadzenie do turnieju drużyn.
Dzień 02
ORIENTING
Weźmiemy do ręki kompas i wyruszymy leśnymi ścieżkami poznając tajemnice okolicznych miejsc.
CASTING FILMOWY
Jako początkujący aktorzy wdrażamy się w świat produkcji filmowej. Zapoznanie z podstawami kadrowania, obróbki filmów i charakteryzacji.
KLUCHY
TURNIEJ DRUŻYN
TARG REKWIZYTÓW
Poznamy tajniki rachowania i zgromadzimy potrzebny sprzęt do kręcenia filmu.
Dzień 03
Spływ kajakowy
PODCHODY
Poszukiwanie przeciwników na podstawie pozostawionych znaków.
MASKARADA
Przygotujemy maski techniką czerpanego papieru, oraz stworzymy i zrealizujemy projekt koszulek obozowych.
ŚWIETLIKI
Gra nocna, podczas której będziemy podążać zaźródłem światła, aby odnaleźć ukryte w lesie “świetliki”.
Dzień 04
MÓWI SIĘ TRUDNO I PŁYNIE SIĘ DALEJ
Będziemy uczestnikami wielkiej olimpiady wodnej, podczas której każda kropla wody będzie na wagę złota.
ZDOBYWANIE TWIERDZY
Dwa księstwa walczą o zdobycie nowych terytoriów przez odbicie proporców wroga.
KRABOWA PIŁKA
TURNIEJ DRUŻYN
SEANS FILMOWY
Projekcja filmu “W głowie się nie mieści”
Dzień 05
WYCIECZKA DO ZAMOŚCIA
NIE MA FAL
Poznamy zasady bezpiecznego wypoczynku nad wodą. Wspólne gry i zabawy na plaży.
KRYJ SIĘ, SZUKAM!
TURNIEJ DRUŻYN
NAUKOWA PRZYGODA
Przenosimy się w świat nauki. Będzie to czas nawciągające eksperymenty.
NOC POD GWIAZDAMI
UWAGA – chętni na nocleg pod gołym niebem muszą przywieźć własny śpiwór. Liczba śpiworów, które możemy wypożyczyć jest bardzo ograniczona i nie starczy ich dla każdego. Hamaków natomiast mamy pod dostatkiem!
Dzień 06
A CZY SŁYSZAŁA PANI O ...?
Podczas gry trenowej zdobędziemy się na odwagę na poznanie mieszkanców i historii Krasnobrodu.
RATATUJ
Wpadniemy w wir kulinarnych licytacji, a następnie stworzymy pyszne potrawy z wylicytowanych produktów.
TRENING KASKADERÓW
Weźmiemy udział w szkolenieu przygotowującym do filmowej roli kaskaderów. Zwinność, spryt i tężyzna fizyczna nie będą nam obce.
CHALLENGE ACCEPTED
Podejmiemy wyzwania sprawnościowe i intelektualne zacieśniając więzi w drużynach.
Dzień 07
park linowy
KAŻDY MA SWÓJ TALENT
Uczestnicy mają możliwość zaprezentowania przezswoich talentów i wyjątkowych umiejętności.
LUMOS
Własnoręczne stworzenie lampionów.
KROWA
TURNIEJ DRUŻYN
ALEJA GWIAZD
Stworzymy świecące w ciemności gwiazdozbiory orazzrelaksujemy się patrząc w gwiazdy.
NOC POD GWIAZDAMI
UWAGA – chętni na nocleg pod gołym niebem muszą przywieźć własny śpiwór. Liczba śpiworów, które możemy wypożyczyć jest bardzo ograniczona i nie starczy ich dla każdego. Hamaków natomiast mamy pod dostatkiem!
Dzień 08
ROBOCIAKI
Gra rozwijająca spostrzegawczość i pamięć.
WYPRAWA Z LEŚNICZYM
Poznawanie okolicznej roślinności
NIE MA FAL
Wspólne gry i zabawy na plaży.
ZABAWA W SZCZURY
TURNIEJ DRUŻYN
OGNISKO
Wesoły wieczór przy ognisku z kiełbaskami.
Dzień 09
ROWERKI WODNE
WYBUCH WULKANU
Zajęcia fabularne. Po wybuchu wulkanu uczestnicy muszą wydostać się z wyspy. Stworzymy własną erupcję wulkanu oraz prąd z ziemniaków.
SZCZURY
TURNIEJ DRUŻYN
GALA OSKARÓW
Podsumowanie obozu. Wyświetlenie filmów stworzonychprzez uczestników, wręczenie nagród i rozdaniedyplomów.
Dzień 10
Sprzątanie i powrót do domów.
Ostateczny harmonogram zależy od wielu czynników m. in. pogody, na którą nie mamy wpływu. Dlatego będzie on na bieżąco dostosowywany do panujących warunków, możliwości uczestników oraz ich zaangażowania. To co znajduje się w powyższym zestawieniu to tylko część tego co mamy przygotowane dla naszych obozowiczów. Jednocześnie, dbając o zdrowie i bezpieczeństwo uczestników pamiętamy, że przygody nie tworzy się tylko w idealnych warunkach pogodowych. Zalecamy spakowanie kaloszy i kurtki przeciwdeszczowej.